2018+ Ford EcoSport banner
41 - 60 of 60 Posts
Discussion starter · #41 ·
Próbowałem dostać samochód zastępczy dla mojego, od dealera, od którego kupiłem samochód jako nowy i powiedzieli, że nie... Jeżdżę za dużo mil (320 km na noc) i kategorycznie odmawiają mi udostępnienia samochodu zastępczego. Powiedzieli, żebym zadzwonił do obsługi klienta i zobaczył, czy zapłacą za wynajem... Nie zawracałem sobie tym głowy. Mam zapasowy samochód, którego mogę używać... Więc chyba teraz też nie kupię już Forda... I powiedziałem GM, żeby pocałowało mnie w tyłek lata temu. więc zostałem z Chryslerem lub Foreign.
Czytałem tak wiele strasznych historii na ten temat. To frustrujące.

Dealerzy nienawidzą robić niczego, co nie przynosi im mnóstwa gotówki. Nadal spróbowałbym zmusić Forda do zrobienia czegoś, ale przypuszczam, że nie uważają, że muszą.
Ford liczy na to, że ludzie po prostu się poddadzą i kupią inny samochód, ale większość z nas nie jest obładowana gotówką. Wiele osób polega na tym jako swoim jedynym samochodzie i nie stać ich na dalsze spłacanie rat za samochód, z którego nie mogą korzystać.

Mam nadzieję, że ten pozew dobrze ich uderzy.
 
Czytałem tak wiele strasznych historii na ten temat. To frustrujące.

Dealerzy nienawidzą robić niczego, co nie przynosi im mnóstwa gotówki. Nadal spróbowałbym skłonić Forda do zrobienia czegoś, ale przypuszczam, że uważają, że nie muszą.
Ford liczy na to, że ludzie po prostu się poddadzą i kupią inny samochód, ale większość z nas nie jest obładowana gotówką. Wiele osób polega na tym jako swoim jedynym samochodzie i nie stać ich na dalsze spłacanie rat za samochód, którego nie mogą używać.

Mam nadzieję, że ten pozew dobrze ich uderzy.
och, spłacałem raty za cegłę stojącą na moim podjeździe... I uwierz mi, jestem winien znacznie więcej niż jest warta, nawet gdyby działała idealnie... minus tego, co robię zawodowo...
 
  • Like
Reactions: XR650R
Czytanie niektórych z tych postów naprawdę mnie smuci. Nie potrafię sobie wyobrazić bycia w takiej sytuacji, w której potrzebujesz samochodu i z powodu, na który nie masz wpływu... masz go, ale nie możesz z niego korzystać.
Nawet jeśli jest jeszcze na gwarancji, naprawa może trwać miesiące. To niedopuszczalne.
Nie chcę tylko krytykować Forda. Jestem pewien, że są historie grozy z prawie każdej marki.
Naprawdę mam nadzieję, że wszyscy zostaniecie wynagrodzeni z tego pozwu... i nie tylko za darmową naprawę, ale za utratę możliwości użytkowania.
 
Discussion starter · #47 ·
Czytanie niektórych z tych postów naprawdę mnie smuci. Nie wyobrażam sobie bycia w takiej sytuacji, w której potrzebujesz samochodu i z powodu braku własnej winy... masz go, ale nie możesz z niego korzystać.
Nawet jeśli jest jeszcze na gwarancji, naprawa może zająć miesiące. To niedopuszczalne.
Nie chcę tylko krytykować Forda. Jestem pewien, że są historie grozy z prawie każdej marki.
Naprawdę mam nadzieję, że wszyscy zostaniecie wynagrodzeni z tego pozwu... i nie tylko za darmową naprawę, ale za utratę użytkowania.
Ja też. Setki, jeśli nie tysiące ludzi to spotkało. Nie jestem nawet w żadnych innych grupach ani na forach EcoSport, a historie, które słyszałem...
Niektórzy musieli wziąć pożyczkę na nowy silnik. Inni musieli wynająć samochody i korzystać z podwózek, żeby dostać się do pracy.

To niewiarygodna porażka dla Forda. Muszą to naprawić.
 
👋 wszystkim. Ford EcoSport 1.0 mojej mamy z 2018 roku ma ten sam problem i w tej chwili pojazd jest niesprawny, ponieważ pasek napędu pompy oleju uległ uszkodzeniu. Dostaliśmy pismo w sprawie wezwania do serwisu i czekamy tylko na to, kiedy zabiorą samochód do serwisu w celu naprawy. Jest drugi kwartał, więc w każdej chwili.
 
Jechałem, gdy na desce rozdzielczej pojawił się komunikat „Niskie ciśnienie oleju w silniku” bez kontrolki silnika. Silnik wyłączył się kilka minut później po wjechaniu do warsztatu szybkiej wymiany oleju, więc zostałem odholowany do dealera Forda. Dwa tygodnie później powiedziano mi, że pompa oleju wskazywała zero psi (nie działała) i dlatego silnik się zatarł i teraz wymaga wymiany, nawet bez zajmowania się problemem pompy oleju, który spowodował zatarcia silnika. Nie miałem żadnego ostrzeżenia ani wskazania o jakimkolwiek problemie podczas jazdy. Ponadto list z wezwaniem do serwisu od Forda stwierdza, w jaki sposób silnik tego pojazdu może przestać działać podczas jazdy. Skąd ktokolwiek ma to wiedzieć? Nie wiem, co robić i nie mam pieniędzy potrzebnych na nowy silnik w wysokości 7200 dolarów, kiedy wciąż jestem winien 8000 dolarów. Wszelkie wskazówki zostaną z radością przyjęte. Dziękuję.
 
Discussion starter · #50 ·
Jechałem, gdy na desce rozdzielczej zapalił się komunikat o niskim ciśnieniu oleju silnikowego bez kontrolki silnika. Silnik wyłączył się kilka minut później po skręceniu do warsztatu szybkiej wymiany oleju, więc zostałem odholowany do dealera Forda. Dwa tygodnie później powiedziano mi, że pompa oleju wskazywała zero psi (nie działała) i dlatego silnik się zatarł i teraz musi zostać wymieniony, nawet nie zajmując się problemem pompy oleju, który spowodował zatarcia silnika. Nie miałem żadnego ostrzeżenia ani wskazania o jakimkolwiek problemie podczas jazdy. Ponadto list z wezwaniem do serwisu od Forda stwierdza, w jaki sposób silnik tego pojazdu może przestać działać podczas jazdy. Skąd ktokolwiek ma to wiedzieć? Nie wiem, co robić i nie mam pieniędzy potrzebnych na nowy silnik w wysokości 7200 $, kiedy wciąż jestem winien 8000 $. Wszelkie wskazówki zostaną z radością przyjęte. Dziękuję.
Zakładam, że masz silnik 1.0 Ecoboost. Ford musi wymienić ten silnik za darmo. Zrobią to.
 
Zakładam, że masz silnik 1.0 Ecoboost. Ford musi wymienić ten silnik za darmo. Zrobią to.
Dealer, w którym znajduje się centrum serwisowe, nie chce ustąpić, ponieważ wycena wynosi 7200 dolarów i nawet nie zajmują się głównym problemem, jakim jest pompa oleju, jak stwierdzono w tym liście, który otrzymałem od Forda w sprawie wezwania do serwisu. Mam na myśli dosłownie każdy model z 2018 roku zostanie ostatecznie dotknięty i wydaje się, że wszystkie padają po 60 000. Nie zawracałem sobie głowy przedłużoną gwarancją po 60 000, ponieważ samochód miał zaledwie 5 lat, kiedy kupiłem go w 2019 roku z zerowym przebiegiem. Teraz czuję się winny, że nigdy nie wybrałem tej gwarancji, skoro mówią, że kosztowałoby to nic, gdybym miał gwarancję. Rozumiem, jak działają gwarancje. Nie rozumiem, dlaczego pobierana jest opłata za nowy silnik, skoro problemem wydaje się być wada, co oznacza pompę oleju. Silnik był zasadniczo pozbawiony oleju i nigdy nie mogłem o tym wiedzieć, ponieważ zawsze zmieniam olej między 3000 a 5000 z syntetycznym. Cała ta próba jest niewiarygodna. Czy moim następnym krokiem jest bezpośredni kontakt z Fordem? Z pewnością nie mogą być zaskoczeni. To ciągłe kontaktowanie się z dealerem donikąd nie prowadzi.
 
Obecnie mam zaparkowanego Ecosporta z 2018 roku na podjeździe, ponieważ silnik jest 'uszkodzony'. Mój lokalny dealer Forda wymieni silnik tylko za 8500 $ (nowy silnik). Następnie będą chcieli, żebym ubiegał się o zwrot kosztów za nowy silnik, gdy Ford faktycznie znajdzie rozwiązanie problemu z pompą oleju. Oczekuje się, że to rozwiązanie pojawi się po czerwcu. Zostałem również poinformowany, że będę musiał udowodnić, że zapewniłem wszystkie wymiany oleju i oczekiwaną opiekę nad silnikiem. Po dalszych pytaniach wyjaśniono, że Ford nie musi zwracać kosztów, jeśli uzna, że ​​nie udowodniłem, że przyczyną uszkodzenia było wezwanie do naprawy. Technik w salonie nie chciał powiedzieć, że przyczyną była pompa oleju - zdiagnozował to jako 'zanieczyszczenia w silniku'.
 
Discussion starter · #53 ·
Dealer, w którym znajduje się centrum serwisowe, nie ustępuje, ponieważ wycena wynosi 7200 $ i nawet nie zajmują się głównym problemem, jakim jest pompa oleju, jak stwierdzono w tym liście, który otrzymałem od Forda w sprawie wezwania do serwisu. Mam na myśli dosłownie każdy model z 2018 roku zostanie ostatecznie dotknięty i wydaje się, że wszystkie psują się po 60 000. Nie zawracałem sobie głowy przedłużoną gwarancją po 60 000, ponieważ samochód miał zaledwie 5 lat, kiedy kupiłem go w 2019 roku z zerowym przebiegiem. Teraz czuję się winny, że nigdy nie wybrałem tej gwarancji, skoro mówią, że kosztowałoby to nic, gdybym miał gwarancję. Rozumiem, jak działają gwarancje. Nie rozumiem, dlaczego obciążają mnie kosztami nowego silnika, skoro problemem wydaje się być wada, co oznacza pompę oleju. Silnik był zasadniczo pozbawiony oleju i nigdy nie mogłem o tym wiedzieć, ponieważ zawsze zmieniam olej między 3000 a 5000 z syntetycznym. Cała ta gehenna jest niewiarygodna. Czy moim następnym krokiem jest bezpośredni kontakt z Fordem? Z pewnością nie mogą być zaskoczeni. To ciągłe kontaktowanie się z dealerem donikąd nie prowadzi.
Tak, porozmawiałbym bezpośrednio z Fordem.
 
Mój tata pracował dla Forda przez 30 lat, ale jestem bardzo rozczarowany i Ford, nigdy więcej nie kupię innego dla mojego Ecosporta z 2019 roku, który zepsuł się w Zachodniej Wirginii, a ja mieszkam w Północnej Karolinie. Zadzwoniłem do salonu, w którym mieszkam, i powiedzieli, żeby go odholować w tamto miejsce. Co mi to da, skoro potrzebuję mojego pojazdu w Północnej Karolinie? Wiedzieliśmy o wezwaniu do serwisu, nigdy nie dostaliśmy nic więcej pocztą na ten temat. Cóż, będą musieli coś z tym zrobić. Powiedziało, że niskie ciśnienie oleju i dopiero co zmieniliśmy olej kilka miesięcy temu, więc musieliśmy zjechać z drogi na następnym zjeździe i pozwolić samochodowi ostygnąć, ale i tak musieliśmy zabrać samochód dalej do Advance Auto, które było w tamtej okolicy, a Ravenswood w Zachodniej Wirginii musiał zostawić samochód. Ford musi naprawić swój problem. Jeśli będę musiał mieć inny silnik, złożę pozew, a samochód wydawał dużo hałasu w silniku i nigdy wcześniej tak nie bolało. Zawsze mruczał dla mnie jak kociak. Przechodzę wystarczająco dużo z powodu śmierci mojego ojca, nie potrzebuję tego stresu.
 
Od dzisiaj minęły dwa tygodnie, a samochód mojej córki wciąż stoi w salonie. Został zatwierdzony nowy silnik, jednak ona mieszka w innym stanie i jest niepełnoletnia, aby wynająć samochód. Utknęła więc, biorąc Ubera do pracy za 15 dolarów za godzinę każdego dnia. Ford powiedział mi, że zwrócą koszty i mam zachować wszystkie wydatki, ale wątpię w to. Zamierzam skontaktować się z pozwem zbiorowym. Na ciemnej autostradzie o 22:45 w nocy, kiedy zapaliła się kontrolka oleju, a następnie kontrolka silnika, co wymagało interwencji policji i straży pożarnej. Ford nie ma planów dla nikogo poniżej 18 roku życia, aby faktycznie otrzymać samochód zastępczy i są zasadniczo w kropce, zwłaszcza jeśli mieszkają poza stanem, jak na kampusie uniwersyteckim, gdzie te samochody są intensywnie eksploatowane. Zdecydowanie chcę podzielić się tą historią z mediami. Kupiliśmy samochód 13 miesięcy wcześniej i przejechaliśmy nim tylko 7000 mil i kupiliśmy go bezpośrednio od dealera Forda, który używał go jako samochodu warsztatowego, co oznacza, że był dobrze utrzymany, ale teraz zaczynam wątpić, czy wiedzieli…
 
Zabrałem mojego Forda ecosport z 2019 roku do dealera z powodu ostrzeżenia o niskim ciśnieniu oleju. Po zobaczeniu w Internecie, że istnieje wezwanie do naprawy w związku z problemem, który miałem. Musiałem zapłacić dealerowi 98 dolarów za sprawdzenie systemów. Dealer powiedział, że mój silnik nie jest taki zły i tak czy inaczej nie będą mieli części (z wezwania do naprawy) do jego naprawy aż do stycznia 2025 roku. Kiedy zapytałem, co zrobić, jeśli silnik przestanie działać, powiedzieli, żebym zadzwonił po lawetę, a dealer spróbuje obciążyć Forda kosztami holowania. Ford i jego dealerzy niezbyt przejmują się bezpieczeństwem swoich klientów. Niezadowolony klient i nigdy więcej nie zmarnuje ani grosza na żaden produkt Forda.
 
Powinni dać ci nowy silnik bez kosztów...
 
  • Like
Reactions: XR650R
Jechałem, gdy na desce rozdzielczej zapalił się komunikat o niskim ciśnieniu oleju w silniku, bez kontrolki silnika. Silnik wyłączył się kilka minut później po skręceniu do warsztatu szybkiej wymiany oleju, więc zostałem odholowany do dealera Forda. Dwa tygodnie później powiedziano mi, że pompa oleju wskazywała zero psi (nie działała) i dlatego silnik się zatarł i teraz wymaga wymiany, nawet nie zajmując się problemem pompy oleju, który spowodował zatarcia silnika. Nie miałem żadnego ostrzeżenia ani wskazania o jakimkolwiek problemie podczas jazdy. Ponadto list z wezwaniem do serwisu od Forda stwierdza, w jaki sposób silnik tego pojazdu może przestać działać podczas jazdy. Skąd ktokolwiek ma to wiedzieć? Nie wiem, co robić i nie mam pieniędzy potrzebnych na nowy silnik w wysokości 7200 $, kiedy wciąż jestem winien 8000 $. Wszelkie wskazówki zostaną z radością przyjęte. Dziękuję.
Cześć... mój EcoSport z 2020 roku zrobił to samo, z wyjątkiem tego, że mogłem nadal przyspieszać do około 40 mil na godzinę. Odwiedzałem mojego brata w Vegas i jechałem z SLC Utah. Na szczęście nie zdarzyło się to w drodze tam lub do domu, na środku niczego! Niefortunna sytuacja jest taka, że ​​musieliśmy go odholować do lokalnego dealera Forda i wynająć samochód, aby wrócić do SLC. Zapytano, czy samochód można odholować do SLC... nie ma mowy. Ponadto, ponieważ zdarzyło się to w innym stanie, muszę wydać pieniądze z własnej kieszeni na wynajem i "miejmy nadzieję", że zostanę zrekompensowany. Tymczasowa naprawa zostanie wykonana w salonie w Vegas, ale może potrwać do 2 miesięcy lub dłużej z powodu zaległych części!!! Można by pomyśleć, że FORD zrobiłby o wiele więcej niż robi! Powód, dla którego chcemy podjąć kroki prawne!

Podobno holowanie, wynajem samochodów i naprawy są objęte wezwaniem do serwisu... więc upewnij się, że zachowasz wszystkie rachunki i udokumentujesz wszystkie interakcje z FORD, a także wszelkie działania związane z sytuacją. Dołączam do pozwu zbiorowego już dziś! Szukam również możliwości wymiany
 
Mam 2020 z przebiegiem 71 000 mil i wymianą oleju co 5000 mil z syntetycznym olejem Mobile 1. Jeśli ktoś otrzymał pomoc od Forda lub jakąkolwiek pomoc, chciałbym o tym usłyszeć Harveyservice@yahoo.com
Dzięki za wszelką pomoc
Witaj

Mam 2020 ecosport 1.0
Silnik uległ awarii po zapaleniu się kontrolek silnika podczas 4-godzinnej jazdy do Montrealu. Zgasły 15 sekund później.
Po przybyciu do Montrealu zabrałem samochód do Forda i silnik był do wyrzucenia.
Co 5 tys. wymiana oleju na syntetyczny. 80 tys. na silniku

silnik mógł ulec awarii na głównej autostradzie… na szczęście poczekał do centrum dużego miasta.

to nie tylko USA, wielu jest również w Kanadzie. Części nie są dostępne do końca 2025 roku.
Miałem samochód zastępczy, za który niechętnie zapłacił Ford i teraz toczę inne bitwy o szkody, jakie wyrządzili w układzie wydechowym podczas naprawy silnika.
Czy w Kanadzie toczy się proces zbiorowy?
 
41 - 60 of 60 Posts